Sininen samba-asu

Tämän sinisen samba-asun olen saanut valmiiksi parisen vuotta sitten. Olen tehnyt siihen tämän vuoden puolella hihattimen. 

Alla olevissa kuvissa päähineen runko on pehmustettu ja aloitettu päällystämään kankaalla. 


 


















Olen aloittanut koristelemisen suuremmilla akryylinapeilla. 

Alla on kuva valmiista sambapäähineestä, johon on kiinnitetty 35 cm:n pituiset strutsin sulat. 

















Yläosan olen tehnyt hyvin istuviin rintaliiveihin, jotka olen päällystänyt sinisellä trikookankaalla. Yläosaan on jo kiinnitetty akryylinappeja, strasseja ja paljetteja. 

















Yläosaa kannattaa välillä sovitella, miltä koristukset näyttävät päällä. 















Alaosan olen tehnyt hyvänmallisiin stringeihin, jotka olen päällystänyt sinisellä trikookankaalla. Kuvassa alaosa on kuvattu edestä päin. 












Alaosa on kuvattu takaapäin. 





 Kuvassa valmiit ylä- ja alaosa. Rimpsut olen tehnyt pujottelemalla lankaan erilaisia helmiä. 













Kuvassa on rannekoru, joka on tehty paksuun huopaan, joka on päällystetty trikookankaalla ja sen jälkeen vielä koristeltu. Kiinnitys tapahtuu napakalla nepparilla. 



Tässä on kuva hihattimen teosta. Olen ottanut Suuri Käsityö-lehdestä ja muokannut sitä tähän tarkoitukseen. Kuvassa oikealla on hiha, jonka olen koristellut ennen lopullista hihattimen kokoamista. 

Tein olkavarren kohdalle reikiä, joiden ympärille olen kiinnittänyt koristeita. 













Tässä on kuva sitten valmiista hihattimesta. :)






 Minulla ei ole koko asusta kuvaa tallessa, joten tsekatkaa täältä meidän juhlanäytöksen kiitosvideolta. Se on heti ensimmäisessä esityksessä päällä :) Linkki kiitosvideoon: https://www.youtube.com/watch?v=Qtcxu08YmYk

Kiitos lukemisesta :) Ihanaa lämmintä kesää! Rakastakaa läheisiänne! Rakkaus on elämässä kaikkista tärkein asia <3 


Tässä on kokonaiskuva asusta. Kuvan on ottanut Jenni Aguilar. Hänen muoti- ja lifestyleblogi löytyy täältä: https://reallydesperatehousewife.com/










Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Riikinkukko samba-asu